RECEPTEK Térképek

Életmód hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre, és hetente elküldjük emailben a legfrissebb egészség-életmód híreket!




Tovább él, aki szereti a zöld teát PDF Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 18. péntek 22:21
ImageA naponta hét csésze zöld teát vagy akár annál is többet elfogyasztó, idős emberek általában tovább élnek, mint azok, akik nem szeretnek teázni – állapították meg japán kutatók. Vizsgálatukat a nemzetközi szakfolyóirat, az Annals of Epidemiology legújabb száma közölte.

 

A cikk folytatódik, kattintson ide!

* Tetszett a cikk? Ajánld ismerőseidnek is, kattints!

 
< Előző   Következő >